Общински съвет Ловеч / Република България

Деловодство
общински съвет:

068/ 688 266
[email protected]

Общински съвет

Ловеч

ЗАПОЧВАТ ОБЩЕСТВЕНИ КОНСУЛТАЦИИ ОТНОСНО ПРОЕКТ НА ПРАВИЛНИК ЗА ДОПЪЛНЕНИЕ НА ПРАВИЛНИКА ЗА ОРГАНИЗАЦИЯТА И ДЕЙНОСТТА НА ОБЩИНСКИЯ СЪВЕТ – ЛОВЕЧ, НЕГОВИТЕ КОМИСИИ И ВЗАИМОДЕЙСТВИЕТО С ОБЩИНСКАТА АДМИНИСТРАЦИЯ ЗА МАНДАТ 2023-2027 ГОДИНА

Председателя на Общинския съвет-Ловеч предлага в Правилника за организацията и дейността на Общинския съвет – Ловеч, неговите комисии и взаимодействието с общинската администрация за мандат 2023-2027 година да се създаде нов член 85а, който касае гласуването и приемането на подзаконови нормативни актове.

От мотивите става ясно, че такива процедурни правила липсват, което е недостатък на действащия Правилник.

С предложените в проекта промени, очакваните резултати са подобряване на работата на Съвета при обсъждането, гласуването и приемането на нормативните административни актове, както и процесуална икономия в работата на Съвета и постоянните комисии.

В изпълнение на изискванията на чл. 28 от ЗНА, проектът е публикуван на интернет страницата на Общински съвет-Ловеч на 03.12.2024 г., в раздел „Дейности и документи“, „Проекти за нормативни документи“, придружен с мотиви.

Очакваме Вашите предложения и становища по проекта на електронен адрес: [email protected]  или всеки работен ден в деловодството на Общински съвет-Ловеч на адрес: гр. Ловеч, ул. „Търговска“ № 22, стая 222, до 17,00 ч. на 03.01.2025 г.